Zdobywamy Trzy Korony

29 maja 2018 r. "odważni i wytrwali"  piechurzy z klas IV-VII wybrali się na wycieczkę w Pieniny. Przewodnikiem i pomysłodawcą trasy był oczywiście ks. Józef. Mimo gorąca udało nam się zdobyć szczyt Trzy Korony ( 982 m n.p.m.) w rekordowo krótkim czasie..2 godz.  Najwięcej wrażeń dostarczył pobyt na platformie widokowej usytuowanej na Okrąglicy. Powrót z gór do schroniska w Sromowcach Niżnych był trochę dłuższy.

Odwiedziliśmy również ruiny zamku w Czorsztynie, "grające organy" rzeźbę Władysława Hasiora na przełęczy Snozka oraz pomnik w Ochotnicy Dolnej poświęcony ofiarom "krwawej wigilii". Do domów wróciliśmy zmęczeni ale pełni wrażeń.

wtorek, 05 czerwca 2018, ztob
Tagi: wycieczka

• Wycieczka do Limanowej

Dnia 28 października klasy IV-VIII wybrały się na wycieczkę do Limanowej. W pierwszej kolejności pojechaliśmy do kina, które obecnie znajduje się w budynku Stra

• To już ostatni dzień...

Ostatni dzień rozpoczęliśmy jak zawsze śniadaniem. Po nim mięliśmy czas aby trochę się spakować i posprzątać pokój. Kiedy to zrobiliśmy udaliśmy się na plaże gd

• Dzień piąty

Piąty dzień dwie dziewczyny wraz z paniami Bożenką i Sylwią rozpoczęły o ...4.45 wędrówką na wschód słońca. Widać było jak słońce "wychodzi z morza". Niebo było

• Wycieczki do biblioteki

We wrześniu naszą bibliotekę odwiedziła klasa II ze szkoły Podstawowej nr 23. Dzieci zwiedziły wypożyczalnię dla dzieci i wypożyczalnię dla dorosłych.Poznały za

• Wycieczka przedszkolaków

Naszą bibliotekę odwiedziła grupa przedszkolaków z Miejskiego Przedszkola nr 45. Dzieci zwiedziły wypożyczalnię dziecięcą, miały możliwość zapoznania się z ksią