Kategorie: Wszystkie | Biblioteka | Imprezy | Konkursy | Rozrywka | Różności | Sport | Wycieczki
wtorek, 12 czerwca 2018

Dnia 4.06.2018 roku z okazji dnia dziecka odbył się dzień sportu. Klasy 0-3 konkurowały w wielu dyscyplinach np: rzuty do celu, biegi, najdłuższe skakanie na skakance, przechodzenie przez tor przeszkód. Maluchy miały możliwość obejrzenia filmu lub rysunków na asfalcie. Klasy od 4-7 rywalizowały o najlepszego  sportowego mistrza szkoły oraz najbardziej wysportowaną klasę w konkurencjach rzuty do kosza, przeciąganie liny, rzuty do celu, skoki w workach. Na zakończenie klasy 4-7 walczyły w  turnieju  piłki nożnej. Najlepiej wysportowaną klasą okazała się klasa V.

Atrakcjami całego dnia była wata cukrowa, lody, ciasteczka oraz popcorn. Tradycyjnie przybyła do nas straż z pokazem oraz ciekawymi opowieściami o ratunkowych akcjach...

niedziela, 10 czerwca 2018

To już czwarty dzień naszego pobytu w Dźwirzynie. Ten dzień zaczęliśmy pysznym śniadaniem a następnie pojechaliśmy autobusem na stacje gdzie przesiedliśmy się do  kolejki. Udaliśmy się do Trzęsacza, gdzie zwiedziliśmy ruiny kościoła na klifie oraz podziwialiśmy piękne krajobrazy z platformy widokowej. Następnie mieliśmy czas dla siebie aby iść na lody lub kupić pamiątki. Po powrocie do pensjonatu poszliśmy na obiad a zaraz po nim na plażę. Byliśmy tam do kolacji, czyli do 18:00. Wieczorem zaczęło się ognisko i zabawa. Wszyscy śpiewali i tańczyli aż do ciszy nocnej.

A co jutro będziemy robić ... ?

piątek, 08 czerwca 2018

Trzeci dzień jak zawsze zaczęliśmy śniadaniem. Potem poszliśmy na plażę. Wszyscy byli zadowoleni. Wróciliśmy się na obiad i od razu wyruszyliśmy do parku rozrywki. Wszyscy świetnie się bawili. Każdy znalazł dla siebie odpowiednią atrakcję. Została przydzielony nam pani która pomagała nam się przemieszczać po ogromnym parku rozrywki. Spędziliśmy tam kilka godzin. Wróciliśmy się dopiero na kolację. Zaraz po niej kilka osób grało w piłkę, kilka poszło na zakupy a niektórzy po prostu poszli do pokoju odpocząć.

czwartek, 07 czerwca 2018

5 czerwca czyli drugiego dnia naszego pobytu nas morzem dużo się działo. Rano standardowo zeszliśmy na śniadanie. Następnie była chwila dla nas i poszliśmy na gokarty. Jeździliśmy równą godzinę. Było wspaniale ! Wszystkim się po8dobało. Następnie poszliśmy na lody i wróciliśmy do ośrodka. Odpoczęliśmy trochę i zjedliśmy obiad. Po obiedzie mieliśmy chwilkę dla siebie i poszliśmy na plażę. Byliśmy tam do samej kolacji. Zaraz po niej było ognisko wraz z zabawą. Wszyscy świetnie się bawili.

Jestem strasznie ciekawa co następnego dnia będziemy robić...

wtorek, 05 czerwca 2018

Oto pierwsza relacja Julki z pobytu nad morzem:

Dnia 3 czerwca wieczorem wyjechaliśmy z pod szkoły na wspólną "przygodę". Dojechaliśmy dzień później o godz. 11:00. Na początek dostaliśmy klucze do swoich pokoi. Zapoznaliśmy się z nimi i poszliśmy na obiad, który był pyszny. Po obiedzie wyruszyliśmy na plażę, gdzie było ślicznie. Wszyscy zbierali muszelki, moczyli stopy w morzu, niektórzy opalali się więc nikomu się nie nudziło. Gdy wróciliśmy do pensjonatu udaliśmy się na kolację. Po niej część grupy poszła na boisko gdzie grali w piłkę a reszta grupy poszła na zakupy. Wieczorem wyruszyliśmy jeszcze raz na plażę, aby zobaczyć piękny zachód słońca. I tak właśnie pierwszy dzień się zakończył. Wszyscy poszli do swoich pokoi i zasnęli.

Ciekawe jakie wrażenia przyniesie następny dzień...

morze

29 maja 2018 r. "odważni i wytrwali"  piechurzy z klas IV-VII wybrali się na wycieczkę w Pieniny. Przewodnikiem i pomysłodawcą trasy był oczywiście ks. Józef. Mimo gorąca udało nam się zdobyć szczyt Trzy Korony ( 982 m n.p.m.) w rekordowo krótkim czasie..2 godz.  Najwięcej wrażeń dostarczył pobyt na platformie widokowej usytuowanej na Okrąglicy. Powrót z gór do schroniska w Sromowcach Niżnych był trochę dłuższy.

Odwiedziliśmy również ruiny zamku w Czorsztynie, "grające organy" rzeźbę Władysława Hasiora na przełęczy Snozka oraz pomnik w Ochotnicy Dolnej poświęcony ofiarom "krwawej wigilii". Do domów wróciliśmy zmęczeni ale pełni wrażeń.

Dnia 25 mają w naszej szkole odbyła się uroczysta akademia z okazji Dnia Mamy oraz Dnia Taty. Dla przybyłych Gości wystąpili reprezentanci wszystkich klas oraz kół tanecznych i teatralnych. Rodzice obejrzeli tańce i scenki kabaretowe przygotowane na konkurs "MAGA" oraz specjalne utwory specjalnie im poświęcone.

Było dużo chwil śmiechu, ale i także poważne. Na koniec dzieci z naszej szkoły  pod kierunkiem pani Renaty Paruch pięknie zagrały rodzicom na gitarach. Po wszystkich występach uczniowie udali się do klas a rodzice na słodki poczęstunek.