Kategorie: Wszystkie | Biblioteka | Imprezy | Konkursy | Rozrywka | Różności | Sport | Wycieczki

Wycieczki

czwartek, 22 czerwca 2017

Dnia 14.06.2017 roku klasy IV-VI  udały się na wycieczkę, której przewodnikiem był ksiądz Józef Uryga.

Pierwszym miejscem które zobaczyliśmy było kilkunastometrowe  krzesło Tadeusza Kantora w miejscowości Hucisko. Następnym etapem był spacer po obozie koncentracyjnym w Krakowie Płaszowie, kamieniołomie Liban oraz Kopiec Krakusa. Następnie pielgrzymowaliśmy dróżkami Maryjnymi na Kalwarii Zebrzydowskiej.

Później udaliśmy się do Świnnej Poręby, gdzie powstaje sztuczny zbiornika wodny. Tam mieliśmy grill. Ostatnim punktem naszej podróży była Sucha Beskidzka w której odwiedziliśmy karczmę Rzym, poznaliśmy legendę o panu Twardowskim oraz mogliśmy kupić pamiątki. Do domów wróciliśmy zmęczeni ale pełni wrażeń.

środa, 31 maja 2017

W dniach 04.-11 maja 10 uczniów pod opieką pani Bożeny Chlipała wyjechało na „zieloną szkołę” do miejscowości Dźwirzyno nad morzem. Wycieczka była zorganizowana przez szkołę w Kamionnej. Oto relacja  niektórych uczestników wycieczki:

Z mojej wycieczki podobało mi się jak chodziliśmy nad morze. Bardzo udała nam się pogoda. Mieliśmy bardzo blisko na plażę, gdzie zbieraliśmy muszelki. Pływaliśmy statkiem, jeździliśmy do ciekawych miejsc np. byliśmy w Kołobrzegu na molo. Widzieliśmy również taki kościół, który był wybudowany nad morzem, a teraz zostałam tylko jedna ściana. Ta wycieczka była udana!!! Roksana klasa III

Najbardziej z naszej wycieczki podobało mi się to, że było tam dużo fajnych osób. Podobało mi się też to, że chodziliśmy na basen i na plażę. Ciekawe było też zbieranie muszelek. Natalia kl. VI

Najbardziej z wycieczki na którą pojechałam podobało mi się jak płynęliśmy statkiem i zbieraliśmy muszelki. Było tam mnóstwo fajnych ludzi z którymi szybko się zaprzyjaźniłam. Mieliśmy duże ognisko z kiełbaskami. Odbyła się też dyskoteka. Codziennie rano mogliśmy grać w siatkówkę z innymi szkołami. Do tych zabaw przyłączali się też nauczyciele. Ta wycieczka była bardzo udana. Julia kl. VI

poniedziałek, 20 marca 2017

16.03.2017 klasa 3 pod opieką Pani Bożeny Chlipały wybrała się na wycieczkę do Limanowej.

Oto relacja Weroniki Pączek klasa 3:

Najpierw byliśmy na spektaklu pt. „ POLAK MAŁY”, podczas którego mogliśmy poznać różne ciekawe legendy: „O Lechu Czechu i Rusie”, „O Lajkoniku”, „O warszawskiej syrence”, „O smoku wawelskim”. Potem poszliśmy do Centrum Turystycznego, zwiedziliśmy Bazylikę, gdzie zobaczyliśmy różne figurki Matki Boskiej. Najbardziej całej klasie spodobały się frytki, pizze i kebaby. Wszyscy z pewnością zapamiętają tą wycieczkę na długo.

poniedziałek, 20 lutego 2017

W ferie (7 stycznia) odbył się wyjazd członków i sympatyków MDP do Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej. Wyjazd ten zorganizował Pan Krzysztof Sternal z OSP w Nowym Rybiu.

Na początku byliśmy w sali edukacyjnej "Ognik". Instruktorzy z jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej  przekazali nam wiele ciekawych informacji, które w nagłych niebezpiecznych sytuacjach mogą się przydać. Mogliśmy zobaczyć m. in defibrylator, wyposażenie  samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz stanowisko Kierowania  Komendy Powiatowej PSP.

Wróciliśmy bardzo szczęśliwi i zachwyceni. Stwierdziliśmy także że informacje, które się dowiedzieliśmy są bardzo ważne.

Więcej zdjęć na stronie http://www.gminalimanowa.pl/aktualnosci/2017/02/mlodzi-strazacy-z-nowego-rybia-z-wizyta-w-komendzie-psp-limanowa

31 grudnia cała szkoła pojechała do kina "Klaps" w Limanowej na film "Balerina". Był to bardzo ciekawy film i wszystkim się podobał. W domu każdy miał dużo do opowiadania. Dzięki Państwu Cieślikom wyjazd był darmowy.

kino

wtorek, 21 czerwca 2016

Uczniowie klas IV-VI dnia 8 czerwca pojechali na wycieczkę do Krakowa. Wyjazd autobusem był o godzinie 7:00. Pierwszym punktem był Ogród Doświadczeń, gdzie spędziliśmy 3 godziny.  Wykonywaliśmy  różne doświadczenia np. porozumiewaliśmy się przez rurę głosową, "klonowaliśmy się " w kalejdoskopie gigancie, utrzymywaliśmy równowagę na dużej platformie. Dodatkowo mogliśmy skorzystać z atrakcji: obrotów w żyroskopie i zorbingu, czyli turlaniu w kuli.

Po krótkiej wizycie na Rynku Głównym obejrzeliśmy spektakl pt. "Szatan z Siódmej  Klasy" w Teatrze Współczesnym. Zadebiutowała tam również nasza Weronika Przechrzta. Po przedstawieniu uczestniczyliśmy w warsztatach teatralnych polegających na improwizacji na temat języka ABRA -KADABRA.

Drugą częścią wycieczki kierował ksiądz Józef. Zwiedziliśmy zalew Zakrzówek, który powstał w dawnym kamieniołomie, gdzie pracował Jan Paweł II. Potem zobaczyliśmy maszt radiowo-telewizyjny w Chorągwicy mający 286m wysokości i pojechaliśmy nad Zalew w Dobczycach. Na końcu zwiedziliśmy pustelnię przy Diablim Kamieniu koło Szczyrzyca oraz grzyb skalny w Zegartowicach.

Do domu wróciliśmy zmęczeni ale pełni wrażeń i bardzo zadowoleni z udanej wycieczki.

kraków

krków

czwartek, 17 grudnia 2015

Dnia 04.12.2015 roku odbyła się wycieczka do kina i do muzeum w Limanowej. Cała szkoła dzięki "mikołajkowym" sponsorom udała się 3 autokarami do Limanowej na film "Dobry Dinozaur''. Po seansie starsze klasy zwiedziły Muzeum Regionalne.

Dziękujemy wszystkim sponsorom, a szczególnie firmie "Turystyka" Pana Pawła Cieślika.